onsdag 7 januari 2009

Snö! :)

Äntligen har vi fått lite snö här hos oss också! Har varit lite avis på alla bloggare som stolt har visat upp snöbilder... ;P

Självklart var vi ute och åkte pulka och stjärtlapp (ja även jag! ;D) i förmiddags. Så härligt! Men hu så kallt! En timme fick räcka, sen var vi helt genomfrusna.


***

***

Och så vill jag tacka för denna fina utmärkelse som jag fick av

Lockas Lilla Längtan

Vad gulligt av dig Veronica! Jag blev jätteglad! :)

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Eftersom jag har sån beslutsångest och absolut inte kan välja ut åtta bloggare, så ger jag denna vidare till alla ni som troget besöker min lilla blogg! :)

Varsågoda!

***

Det har förresten inte undgått mig att mitt besökarantal har passerat 1000 för någon dag sedan! :) Jag är så glad och tacksam över att det finns personer som är intresserade av vad jag gör och tänker. Det värmer verkligen! Tack så jättemycket! :)

Jag tänker självklart fira med att ha en liten utlottning! Kika in någon gång de närmaste dagarna om du vill vara med. Jag ska försöka hinna imorgon.

Kram

Inga kommentarer: