onsdag 31 december 2008

Sista inlägget 2008

Här kommer bilder på mina finska julstjärnor som jag bakade till jul. Jag hann med det trots allt fast jag hade ont om tid. Dom är ju verkligen så goda!

***

Av degen som blev över fick barnen göra egna stjärnor med hjälp av pepparkaksformar. Lite ägg och pärlsocker på bara så blir dom toppenfina! Och goda framför allt! :)


Degen jag använder är smördeg så det finns att hitta recept överallt på nätet om ni vill prova.

***

I kväll blir det nyårsfirande med familjen. Äta god mat och mysa framför en film allihop med lite godis och snacks. Får se om vi väcker barnen till tolvslaget, för dom kommer ju somna innan. Har försökt tidigare år men dom tycker att det är lite läskigt, så vi får se.

* ** Gott Nytt År * * *

Vi ses 2009!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig och din familj ett riktigt mysigt nyår och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kram!

Anonym sa...

Vi önskar er ett riktigt gott slut och GOTT NYTT ÅR !

Nyårskramar Stina

Veronica sa...

Du har ngt hos mig!

Kram Veronica