söndag 18 januari 2009

And the winner is...

Jaa, nu är ni nyfikna va? :)
Måste bara säga igen att det verkligen är sååå roligt att så många ville vara med! Jag har varit och kikat in hos många av er men har inte hunnit lämna några kommentarer än. Men jag återkommer och tankar lite inspiration hos er snart igen! Ni har underbara bloggar!
Och kul att så många utan bloggar ville vara med också! :)
***
Jag har idag tagit hjälp av en stackars sjuk liten medhjälpare när det var dags att dra vinnaren. Min storkille W kämpade sig upp från filmsoffan och trotsade febern och hostan, allt för att en vinnare skulle dras! Vilken kille! :)

En hel drös med lotter blev det!
***
And the winner is...
*trumvirvel*
***


http://moaslovelythings.blogspot.com/

Ett stort Grattis till dig! :D

Mejla mig din adress så ska jag försöka se till så du har din vinst nu i veckan.

sophiek@live.se

Och till alla ni andra, tack för att ni var med!
Bättre lycka nästa gång. :)
Kram

9 kommentarer:

Blickwinkel sa...

Grattis till moas lovly thinks !
But I am a winner too, I have found a new lovely Blog!
I will be back! ;o)
Kram
Esther

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren!

Ha en bra dag!
Kramar Ullis

Golden&Vitt sa...

Grattis Grattis till vinnaren, lyllo dig :)

ha en bra Söndag/ annika

Veronica sa...

Grattis till Moas.. och tack för god match!!

Kram Veronica

Moa sa...

Hurra hurra hurra.. jag vann vad glad jag blev. Tack snälla lille sjukling för att du drog min lapp.. puss o kram till dig..
Ha en skön söndag jag mailar.. =)
Moa/Monica

Anneli sa...

Grattis till vinnaren...
Kram/Annelie

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till Moa!! Tack för att jag fick vara med också.

Kram Josefin

Kerstin sa...

Grattis till vinnaren, och tack för tävlingen!!!

Kram Kerstin

Anonym sa...

Hej på dej!
Jag har en liten fundering?!
Kortet den med ljusstaken. I bakgrunden så syns en ljus tapet, är det möjligen så att du vet vilken det är? Vad den heter, eller så?
Jag tyckte den såg så härlig ut.
Hoppas på svar.