onsdag 10 september 2008

Vill ha!

En sån här äggkorg vill jag ha! Jag tycker att dom är sååå snygga.
( Bilden är lånad från www.countrystyle.se )

Jag ska faktiskt gå en kurs i Luffarslöjd i november.. hoppas att jag kan göra egna liknande korgar efter den kursen :D Jag har en massa idéer på saker jag vill tillverka som ligger och gror i huvudet.. och så måste man vänta tills november! Hur ska jag orka vänta? Hmm.. har redan fuskbeställt en bok om Luffarslöjd ifrån Bokus måste jag erkänna ;D Ska komma vilken dag som helst. Hihi. Ska lägga upp en bild här på den sen när jag fått hem den.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej Tjejjen!
Visst är korgarna snygga! Jag vill oxå ha en men i mörk eller svart färg. Luffarslöjd, det låter hur kul som helst!!! Så avis jag blev!!
Din kökssoffa blev verkligen fin! Vad är det för tyg du klätt den med? Det var snyggt!

Nja, sommaren är ingen höjdare för mig, bara varmt och jäkligt. Jag får alltid så mycket migrän när det är varmt, och det är INGEN höjdare vill jag lova!

Ha det bra!!!
kram Veronica

Sara sa...

Hejsan
Jag har en sådan korg, just nu med en murgröna i. Men det var fint med frukt i också. Angående soffan, när jag och min man flyttade ihop för 14 år sedan tyckte vi att trä var så snyggt. Mannen skrapade hela soffan, jättejobbigt. Du förstår att jag har fått vänta med att lägga fram förslaget om att måla den vit igen :-)
Kram Sara