tisdag 9 september 2008

Lite nervöst..

.. att börja blogga. Tänk om ingen vill läsa det jag har att skriva. :/ Hmm..
Man får ju lite prestationsångest också när man tittar in hos alla inredningsbloggare som har hållit på ett tag. Själv har jag blivit nyfrälst av VITT och trevar mig sakta men säkert frammåt till att ha ett lika underbart hem som bl a alla goa tjejer i min blogglista har. Drömmen finns där, men det tar så mycket längre tid än jag egentligen vill. Får försöka skynda långsamt som man säger..

Kram

2 kommentarer:

Lilla Trollbacken sa...

Hallå där!
Välkommen till bloggvärlden. Självklart får du länka! det är bara roligt!
Skåpet kommer att bli jättefint!
Ha det bra
Gabrielle

Veronica sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden! Klart att det kommer gå bra för dig, du har en helmysig sida. Jag började i juli och se vart det har fört mig!!


Kram Veronica