torsdag 19 mars 2009

Nya vårskor!

Ååååh vad härligt med våååååår! :D

Energin kommer tillbaka och man känner sig glad och pirrig i hela kroppen! Och hur kan man fira våren bätte än att plocka fram sina nya vårskor som man köpte redan innan jul (!) och sen haft liggandes i garderoben i väntan på sol och torra vägar! :)

Jag bara ääälskar Converse!
Och vilka färger är snyggare än vitt och grått?
Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag säga! :D

Jag funderar på att köpa ett par helvita också hihi. ;P

Kram Sophie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Coola dojjor! Jag älskar mina vita Converse. Enda nackdelen är att de inte är helt vita längre...Jag skulle vilja ha ett par till i någon knallig färg nu till våren.
Ha det så bra!
Kram A-S

Mia sa...

Wow, de var ju bara hur snygga som helst. Jag skulle gärna ha ett par men kan inte, får så ont i fötterna av den platta sulan... :(

På med vårskorna och ut och studsa lite! :)

Kram kram
Mia

Anonym sa...

var har du köpt dom :)?